Tuesday, June 9, 2009

9 jun,,


Get a get a get a life already make it on your own can you?
Get a get a get a life and maybe something better will come

haaaahah,, akhir nyer,,siap jugak kan blog aku nie,, pirst time nie nk post,, x tawu laa ok ker x,, (harap2 smart laaa) ermm credit to fieqa coz dah bnyk tolong aku dalam penghasilan binatang nie,, hahah ( skema punyer ayat + mencarut sket kowt) heheh,,, lau fieqa x der maybe x jadi kowt blog aku nie??? hehe thanks kay! jasamu dikenang hingga akhir hayat!,, (cehh,, walaupon mintak upah aek>??) nk upah kfc plak tue,, hampeh poket aku,, tgk laa nanti ae fieqa sayang,, (sayang ker>>??)

hari nie kepala otak aku x sehat laa,, wah boleh gitu,??? ntah la,, pas daftar kolej jer tadi aku mcam penink sket,, so lepas makan twos balik umah n tito la, sampai kul 6 lebih aku tito,, (smpai mimpi si dier,, hehee) saper tue? ala,, ader r,,, ntah la,, sejak naik cuti sem ni aku asyik pikir pasal dier jer,, maybe slalu jumper kowt,, hahah luper kan jer,,, dier dah jd hak owang lain,, hehe,,ala lau jodoh x kemaner kan,,

sebelom aku post,, rase nk pesan laa kat kowang sume,, aku ni still baru lagi,,,so x laa expert sangt,, jangan gelak laa lau ader yg kelakar ker aper ker,, (senyum x per bak kater fieqa) hahahah,,, last sekali,, jgn luper menglinkan aku kay! erm,, nk nyanyi sket ley x??? hahah

ku lihat disana
sepasang camar di awan
terbayang wajah mu bersamanya,
apalah daya kuuu.
tak mampu tuk miliki mu.
bertepuk sebelah tangan ku. ohhoo..