Monday, August 24, 2009

Aku termenung keseorangan sambil memandang langit yg biru,Aku rasa terlalu2 bosan harini pada 22/08...rasa macam something yg tak kena..rasa satu feeling yg mmg susah diterangkan....

Bila aku g campus..semua member2 aku pandang pelik kat aku.....rupa2nya....ada pesta baling telur da disediakan untuk aku...haiyaaa..habeh baju aku semua lekat telur..geram tol!!..tapi feel ni susah nak explain..walaupon aku geram..tp dalam hati aku.mmg aku happy sebab diorang kengkawan kolej aku ni ingat gak aku punya birthday berbanding ngan kengkawan rapat aku..hm??

Diorang ni ada gak buat skek party untuk aku.Thx kawan~!! & 1 more thing pada 22/08..aku ngan my *b* sambut bitrhday kat umh dier..untuk sambut hari lahir aku..ngeee ;p maceh *b*..hik3...itu aje...so kesimpulan untuk 22/08...sangt bahagia! satu kejutan yg dibuat oleh*b* n akak...ahahaha..pasal hadiah plak...ada hadiah aku dapat..skrg ni aku just tunggu hadiah dari family kesayangan aku..;p