Friday, July 17, 2009

LEPAK KAT TASIK PERMAISURI (port plu kl!)

hari tu aku ngan dak2 senior lepak laa kat tasik permaisuri dari pukul 2 pagi - 6 pagi
mcam2 gelagat manusia aku dapat tgk..
yg pasti!
aku xkan jadi mcam tue..
tmpat tu tmpat gay lepak
urmm,
aku x sempat nk captured pic banyak2
sebab abg apiz marah!
dier kater tmpat nie keras..
lagi 1 nanti manusia2 yg lepak kat situ akan serang kiterowang..
so aku akur jer,, ni antara pic2 yg sempat aku snap diam2..
hehe
sory abg apiz..




aku ngan adik2 baru PTPL!
aan!
mlm tu kiterowang memg dapt perhatian..
sebab
kami nie budak baru!



kereta yang kiterowang gune..
lepak kat sana !
thanks kepada penaja!
akak elin dan majikannya!



perasan x keter putih tue??
dalam tue ader 2 orang PLU..
paham2 laa ae..



sebelah aku tu laa abg apiz!
dier yg bawak kiterowang sumer lepak kat sini malam tue,,
bukan nk ajar kiterowang jadi JAHAT!
tpi just nk tgk gelagat
MANUSIA BERNAMA GAY