Sunday, June 14, 2009

14 hb,, 1.03 pagi..

C. I. N. T. A

bila kita dah suka kat sorang nie, mesti kiter akan take care sangat pasal dier..
mcam tu jugak ngan aku. wei,,terus terang aku memang suker kaw!
aku dah mcam jatuh cinta balik kat kaw..
tapi kaw??? aku dah pernh cakap kat kaw,, tpi kaw mcam x percaye jer,,
aku serius nie..
tapi cinta tu x boleh nak paksa kan?
macam yg kaw pernah cakap kat aku jugak..

kita lebih sesuai jadi kawan.
aku x tahu naper kaw ley pikir mcam tue. sedangkan,,
aku memang serius malam tue,,,
tapi aku sedar. aku hanyer lah seorang insan yang bernama ijie,
aku memang x mampu nak paksa perasaan owang..
aku sedar..
poyo pulak aku time nie.
tapi aku percaya ngan takdir..
Allah tu maha berkuasa kan??

sekali pon pintu hati kaw dah tertutup untuk aku..
tpi,,ingat ler, aku tetap akan doakan kebahagiaan kaw.
yer,,, ingat lah,,
aku memang akan pegang kata2 kaw,
kiter tetap kawan selamanya!

paling penting,,
aku sempat tanyer kat kaw malam tadi mase kaw call aku.

ijie : u esok kejotkan i kul 9 tau,,
u : boley,, mcam x biaser pulak,,
ijie : janji tau! kejotkan yer!
u : yer,,, kalau i masih hidup i akan kejutkan u..

tersentap jap aku time nie,,
motif aper laa kaw cakap mcam nie,,
then aku diam jer.,

malam tadi time call pon kiter x bnyak cakap.
x tawu laa pasal aper.
mungkin kaw dah meluat kot.
ye la,,aku kan suker sibuk hal kaw..

pasal father day,
kaw citer pasal ayah kaw,,
aku x banyak cakap.

diam jer..
then kaw marah aku..
aku diam time tue sebab aku berfikir jap..
ye laa..teringt plak mase aku couple ngan kaw dulu.
time kiter nk dating aku sempat cakap ngan ayah kaw.
haha,,kelakar laa plak time tue.
aper yg jadi??
aha,,biarlah rahsia. (=


aha,,malam tadi jugak kaw ader cakap mcam ni kat ak
u,,
time nie aku mcam kecik hati jer ngan kaw,,
tapi..
aku senyum jer.
aku anggap kaw gurau,,
hakikatnyer?

ijie: i nk balik tau khamis nie.. kelas abis kul 1
u : owh,, balik la,,

ijie : nanti ley jumper u. kiter lepak samer2 kay
u: jangan haraplah!
ijie : laa naper?
u : apa yg kiter rancang slalu x jadik,,

yer.. aku ingat laa,dulu aku ade salah ngan kaw
aku ajak kaw kuar,,
last2 ley x jadi.. mesti kaw benggang jer time tue..
tapi aku terpaksa laa time tue.. huh!
sory,, (+
huhu,,,,,

teringat plak time kaw mainkan lagu,
kekasih yang tak dianggap..
hahahah,, sedih lirik dier..
sesuai tol..ngan citer k
iter nie..

kalau kiter still couple ari nie,, genap 9 bulan kan??
huhu,,