Monday, June 22, 2009

kami berskandal!

18-06-09,, ahaha,, best time nie. aku jumper skandal akuh! aha,, qimmie! dak ensem yg memanggilku chomel! haha,, best sangt hang out ngan dier.. even baru first time jumper dier, tpi dier caring sangt! best.. next time dier ajak lepak lagi ngan dier! + wayang makan2 ngan ... *upss rahsie*,, aku ngan kimi jer yg tawu! ahahha,,, sayang skandalku itu! time kiterowang lepak tu ader r jugak sempat jejalan kat ts n beli something. kiteowang beli jam! jam tu dier yg pilih,, sweet sangt! lau couple mesti best,, sebab jam tu memang nmpak sesuai untuk dak2 loving couple! tapi,, aku tetap ingt! statement dier,, kiter x couple! yup,, kite tetap berskandal selamanya! hahah kilak! tapi,, sampai biler? ahaa,,, aku pon x tawu! berskandal,, tapi bile jumper mcam couple! aper punyer manusia laa.. arghhhhh!! ada aku kesah?? lantaklah owang nk cakap aper pon,, janji aku hepy bile ngan dier..
KAMI SKANDAL