Monday, June 22, 2009

result yang HAMPEHH!!

ari nie result dak2 SCHA dah kuar! uh,, kecot perot aku tgk result aku yg mcam aper jer tue,.. lau ibu tawu mesti sedih kan,, aku pon x tawu laa aper silap nyer smpai result aku memang terok giler la! tapi aku still bersyukur sebab x der kener repeat aper2 paper laa stakat nie.. Alhamdulillah!

aku rase mungkin sem lepas aku banyak main kot?? x fokus langsung kat lectre. tpi assgment sumer aku bereskan,,aku dtg kelas! uh,, ntah laa! aku sibuk sangt kot melayan teater time tue.. last2,, teater ke maner result lagi laaa! even result sem lepas agak mengecewakan aku,, tpi aku tgk ader gak dak2 nie yang lagi terok markh nyer! haha,, maybe dowang pon satu gonjeng mcam aku!

tpi,,paling yg wat aku terkejot giler bapak laa bile rewsult leen lagi mantap! wah,, *bro,,kaw pakai ilmu aper aek???* hehe,, ye r,, memang terkejot sangt! x sangker.. result dak2 lain pon bnyak yg jatuh, maybe pasal subjek communication kot,ramai yg x ley nk bawak! ader plak dak2 yg kener repeat,, sykur aku x kener.

walaupon sem lepas result aku jatuh tergolek! tapi still ok laa sket sebab sket jer lagi dah nk cecah result yg aku impikan,, tpi jujur nk cakap kat sini, subjek communication aku dapat C+ !! hahah,, bodoh,,subjek lain aku ok jer,, pgajian msia A+ islamic A- intro B

*masih boleh mencuba sem nie*