Thursday, July 9, 2009

im gonna miss kaw yana!

Sayang!! X sangker perkenalan kiter terlalu singkat.. lepas nie memang susah laa nk jumper kaw kan,,,mesti aku akan merindui kaw laa.. walaupon kiter baru jer kenal.. x sampai 6 bulan,,tpi kaw memang best sangt! Byak gak rahsie aku yang kaw tahu.. lepas nie,,susah laa nk jumper owang yg tol2 open minded mcam kaw nie.. dak2 perempuan kat kolej tu blom tentu ader otak mcam kaw! Ye laa,, kaw x mcam dak perempuan lain.. sampai citer pasal aku ngan skandal2 aku pon kaw tahu!!!
Tapi,,lepas ni hanye jalur internet dan ict saja yang dapat menghubungkan kiter! (skema siket ayat nie) huhuh! Yana!! Aku sayang kaw! Even kter baru kenal..tapi x sangke kaw dah nk tinggalkan kolej,,lepas nie susah laa nk jumper kaw! Ermmm,, yana sayang,,jangan luper kat ijie taw!! Nanti aku gigit kaw karang!! Heheh,,nanti dah study kat kolej lain jangan laa luper kat aku taw!!
Aha!! Teringt plak mase kiter baru kenal dulu kan,,, time subjek pgajian Malaysia! Yeah,, tu laa perkenalan kiter bermula! Time tue kaw memang vogue n the vass gitu!! Ahaha!! Kaw memang chomey laa time tue! Erkk,, pas nie aku harap kaw jangan dok turun naik mahkamah jer taw!! Penat dah aku jadi saksi kaw!! Pas nie stay jer laa ngan bf kaw tue,, saper name nyer,,, ermmmmm wadi kan>??? Haha!! I still remember!! Heheh.. dan ,,aku masih ingat time kaw citer kat aku pasal dak perempuan dok pineng tue!! Ahaha!! I keep your secret!! Ahahah!! (+ masih jelas dalam ingatanku inie..
Nanti ader mase kiter lepak2 kat kl kay! Jangan laa dah ader genk baru luper kat aku! Ingat tau yana sayang!!! Upss,,paling penting,, jangan sampai balak kaw tahu blog aku nie! Lau x mampos aku! Ye laa,,dah sayang2 mcam nie,, marah nanti dier!!! Ahahah…eh,, tapi xkan dier nk jeles ngan aku plak! X bernapsu pon dik non ngan kaw! Hahahahahahhah..memain jer!! Sajer nk gurau ngan kaw,.. hehe!! Sayang kaw yana!! Take care yer! Nanti jage diri taw!
Jangan curank ngan aku! Aku tetap skandal GAY kaw! Hahah… sayng kaw.