Wednesday, July 8, 2009

prlukah aku yang rasa bersalah!

penink + keliru tu jer ungkapan yang paling sesuai untuk owang2 mcam aku nie! aku x tawu naper ley jadi sampai mcam nie. aku baru jer nk bahagie ngan *dear aku* tapi lain plak yang jadi! pelik! hari tu, time aku ngan *dear aku* kuar dating kat klcc,, aku ader terserempak ngan sorang mamat nie. dier my besties aku kat my spaces! slalu gak laa ym ngan dier...call<<>
aku dah anggap Wan nie mcam abg aku sendiri. ntah la.. memang dier baik! caring sangt pasal aku.. tapi aku x sangke! seyes..memang aku agak terkejut laa sekarang nie. aku x tawu aper yg dah jadi sekarang nie.. aku yang salah ker?/ pelik sangt! hari tu, kat kl dier terserempak ngan aku time aku ngan *dear aku * tu ngah sibuk berasmaradana! upss,, x laa,, just jejalan jer. memang time tu aku agak terkedu laa.. tpi aku g jumper dier jugak even *dear aku* tu ader gak time tue. aku jumper wan n salam dier.. tpi,, lepas jer kes tue,, dalam 2,3 hari mcam tu aku kener serang! maksud aku,, aku dapat call n mesej dari wan. motif??
memang aku agak x sangka laa wan ley cakap mcam tu kat aku. ruper nyer dier x puas hati sangt time ari tue. wan ader cakap ngan aku time dier call tue. aku anggap tu mcam biase jer.. hakikatnyer??? ntah la.. lepas aku dapat call tu aku anggap tu mcam x der paper! sumpahh1 tapi.. bile dier sent mesej tu... seyes! aku tergamam! aku x tawu nk cakap aper!! argghhh!

"lepas nie i xkan ganggu u lagi. i dah sayang kat u,, tapi rupernyer i ni mcam..."


aper kes??? memang aku terkejut! then,, lepas tu, baru aku paham.. ruper nyer dier suke kat aku! arghhhhhhhh tidak! aku memang x tawu paper pon.. dier x der luahkan paper pon kat aku.. walaupon dier penah gak cakap kat aku LOVE U SAYANG .. tpi,,aku ingat tu mcam kengkawan jer! aha! baru aku paham! ruper nyer aku dah mainkan perasaan owang! tpi... salah ker aku??
sedangkan aku x tawu paper pon.. )+

ni plak,,mood dier kat my spaces! memang tersa gile aku.. x sangka plak sampai jadi mcam nie... urmmm


**Mr.Eq0Ne** [P] [2] [w]hati ku hancur karna mu.. biar ku mgalah.. aku bodoh x bg taw sapa die d hati ku.. dan hari baru ku tahu.. tq atas kejutan yg tlah d brikan......4 minutes ago
Mood:sedeh.. hancur..



**Mr.Eq0Ne** [P] [2] [w]malas melayan bende2 yg remeh macam nih.. Equan mulakan hdop baru.. suara sumbang hnya mnyakitkan hati..11 minutes ago

****************************************

SADIS

Terlalu sadis caramu

Menjadikan diriku

Pelampiasan cintamu agar dia kembali padamu

Tanpa perduli sakitnya aku

Tega niannya caramu

Menyingkirkan diriku

Dari percintaan ini agar dia kembali padamu

Tanpa perduli sakitnya aku



Semoga Tuhan membalas semua yang terjadi

Kepadaku suatu saat nanti

Hingga kau sadari sesungguhnya yang kau punya

Hanya aku tempatmu kembali sebagai cintamu

Oh…

Hanya aku tempatmu kembali



Semoga Tuhan membalas semua yang terjadi

Kepadaku suatu saat nanti

Hingga kau sadari sesungguhnya yang kau punya

Hanya aku tempatmu kembali


Hingga kau sadari sesungguhnya yang kau punya

Hanya aku sebagai cintamu