Friday, July 10, 2009

pagi tadi lepas amik ic baru kat plaza masalam..
aku terus amik cab balik umah kat seksyen 13!
mase tu x silap aku jam dah pukul 1..
waktu orang semayang jumaat..
aku naik laah sebuah teksi nie..
driver dier india!

ok,,
dalam cab tue,,
driver nie ok jer..
byak mulut!
aku layankan jer,,
then,,mase dalam perjalanan tue..
lalu laa depan
MASJID SULTAN ABDUL AZIZ SHAH
masjid yang tesergam indah tue..
cantik..
ramai plak tadi aku tgk owang nk tunaikan semayang jumaat!
aku plak??
hehehehehehehehe

tapi,
apa yang wat aku sentap sangt, bile driver tu ley tanye aku,,
" adik.. u tade pigi semayang ka???*

bapak r!
sentap giler siot!!

terkedu jap aku time tue..
then aku just senyum jer..
tapi driver tue paham kot..
dier cakap dier dalam proses nk masuk islam.
sekarang pon dier dah blajar pasal islam.
paling unik nyer..
dier cakap dier suker sejarah2 islam!
uh!

korang bayangkan laaa,,
orang bukan islam pon ley ingatkan aku pasal semayang jumaat nie..
aku plak??
memang terpesong jauh sekarang nie..


***********************